Flautist
Classical and transverse flutes…
Stéphane Réty
Download: Stéphane Réty with flute, photo by Alexander von Buxhoeveden, jpg, 300 dpi, 4.6 MB
Johann Sebastian Bach: Brandenburg Concertos
Johann Sebastian Bach: Suites
Carl Heinrich Graun: Sonatas
Johann Adolf Hasse: Sonatas
Wilhelm Friedemann Bach: Sonatas
Johann Joachim Quantz: Sonatas
Georg Philipp Telemann: Sonatas
Wolfgang Amadeus Mozart: Concerto in D major, KV 314
Claude Debussy
Arthur-Vincent Lourié: Duo for flute and piano
Joaquín Rodrigo: Flute Concerto
Bach, Brandenburg Concerto No 5 in D major, Mov I, fragm, 2 min 55 sec, mp3
Bach, Flute Concerto in G, Mov II, fragm, 1 min 51 sec, mp3
Debussy, Suite bergamascue, Prélude, fragm, 2 min 26 sec, mp3
Debussy, Six épigraphes antiques, Pour un tombeau sans nom, fragm, 2 min 51 sec, mp3
Listen to the live recording together with Imbi Tarum (harpsichord)
J S Bach Brandenburg Concertos / Trio-Sonata from Musical Offering / Flute Concerto BWV 1056 Naxos 8.557755-56 |
|
C Debussy Six Épigraphes Antiques / Suite Bergamasque / Trois Préludes Skarbo |
… this concerto has an infectious drive and generally superb playing which carries the extra weight of its extended thematic development. (Classical CD Reviews, Nov 2006)
Pureté des lignes, art des modulations sonores, délicatesse du jeu… tout y est, avec une mention spéciale pour le son de flûte de Stéphane Réty d’une admirable souplesse. Peut-être certains jugeront-ils – précisément en raison de cet attachement à la pureté des lignes, avec très peu de vibrato – le résultat final quelque peu statique, mais l’atmosphère trouvée par les artistes de ce disque respecte pourtant au plus près l’intimité musicale de ces pages. (D V, Travesières, 6 / 2004)
Vielleicht noch eine Spur origineller als bei Telemann verbinden sich in dieser Musik gepflegtes “divertissement” mit herausforderner Virtuosität der Flöte, die Réty spielend meiterte. … Bachs 5. Brandenburgisches Konzert, gespielt auf dem Niveau, das heute Standard ist. Nachdem Réty und auch gabetta mehrmals gezeigt hatten was sie können, erfreute nun der Cembalist Paronunzzi… (Nikolaus Cybinski, Basellandschaftlichezeitung, 12.04.11, Switzerland)
Akadeemilist poolt esindavatest kontsertidest külastasin temperamendist säriseva prantsuse flötisti Stėphane Rėty ja meie klavessinisti Imbi Tarumi baroki gurmee õhtut. Viis flöödisüiti ja -sonaati prantsuse XVIII sajandi esimese poole muusikast andis ülevaatliku pildi baroki- ja rokokooajastu muusikast, iseloomulikest kaunistuste (melismide jm) ahelikest. Stiilne kava ja kaunis esitus! (Alo Põldmäe, Sirp, 02.08.13, Estonia, whole article)
Kontsert pealkirjaga “Barokigurmee” oli hõrgutis esimesest noodist viimaseni. Stéphane Réty lükkis /…/ noote ritta nagu pärleid keesse, kus üks ilusam kui teine ja võimatu on ühtegi teisele eeslistada. See mäng oli puhas sära ja sädelemine, muusikut, kellel iga noot elab ja hingab, võib lõpmatult kuulata… Imbi Tarum klavessiinil oli nõtke ansamblipartner /…/ aga saali suveräänne valitseja oli Réty. (Virge Joamets, Muusika, 8−9, 2013, Estonia)
… Stéphane Réty, kelle saavutuste nimekiri kavavihikus lubas kõrgeimat taset. Ja nii ka oli. Eriliselt paistis Réty silma virtuoossusega – ka kõige kiiremad noodid olid selgelt ja puhtalt välja mängitud. Kuid silma torkas ka tema eriline temperament: nii miimika kui ka žestidega elas ta muusikale ja vahel ka saatvate muusikute tegevusele pidevalt kaasa. … puhkpillimuusika-hiiuks osutus juba eelmainitud prantsuse flöödikunstnik Stéphane Réty, kes esitas koos klavessinist Irina Zahharenkovaga XVIII sajandi saksa flöödisonaatide kahe poolega kava: Graun, Hasse, W. F. Bach, Telemann. Kava oli seega ülinõudlik ja vahel ka veidi igav (eredaim teos oli W. F. Bachi Sonaat e-moll), kuid see igavus oli suursugune. Réty pidas imetlusväärse kindlusega vastu ega teinud ühtainsatki vääratust… (Mart Jaanson, Sirp, 05.08.11, Estonia, whole article)
Exclusive worldwide (except France) management by ERP from Jan 1st, 2012
Contact: e-mail artists@erpmusic.com
See also www.stephanerety.com
See also other artists of classical and early music represented by ERP