ERP artist Grigoryan Guitar Duo
Grigoryan Guitar Duo
December 10, 2011
ERP artist Jüri Alperten. Conductor
Jüri Alperten
December 11, 2011

IMBI TARUM
harpsichord

A nominee of Estonian State Culture Award 2007.

Imbi Tarum

  • graduated from the Estonian Academy of Music, studied piano with Prof. Bruno Lukk
  • postgraduate studies of harpsichord with Ton Koopman and Vaughan Schlepp
  • played the harpsichord in early music consort Hortus Musicus for 14 years
  • currently is playing in ensembles Tallinn Baroque and Corelli Consort, participates in the Baroque programs of Glasperlenspiel Sinfonietta, Tallinn Chamber Orchestra and Estonian Philharmonic Chamber Choir
  • has co-operated with soloists X. Gao, E. Hargis, E. Parmentier, H. van der Kamp, I. Paul, L. van Dael, H.-R. Hauck, J. Puhakka, J. Cortadellas, A. Mattila, K. Urb, U. Joller, R. Joost, K. Plaas, A. Mustonen
  • teaches harpsichord and basso continuo at the Estonian Academy of Music, holds summer courses in Estonia and Finland
  • chairman of the Estonian Guild of Harpsichord Friends and artistic director of Harpsichord Days

Download: Photo of Imbi Tarum by Loit Jõekalda (jpg, 300 dpi, 1042 KB)

 

Discography

Vertigo, French Baroque, 2007, ERP 1207

Royer. L’Incertaine, fragment, mp3, 1 min 30 sec

Vivaldi per Pisendel, Baltic Baroque, 2012, ERP 6312

IVivaldi. Sonata in G major, Movement V, 1 min 6 sec, mp3, 160 Kbps

Vivaldi. World Premiere Recordings, Baltic Baroque, 2013, ERP 6613

Vivaldi. Sonata à Violino Solo in Sol maggiore, Movement I, fragment, 2 min 3 sec, mp3, 192 Kbps

Vivaldi senza basso, Baltic Baroque, 2013, ERP 6713

Vivaldi. Opera quinta, Baltic Baroque, 2014, ERP 7214

Per annos, per sempre. Bach (Sonatas & Musikalisches Opfer). 2024, ERP 13924

Listen to the live recording together with Stéphane Réty (transverse flute)

Media reviews:

In summary this CD is a very good listen with more than usual significance. The playing is superb and the interpretation fascinating. (Peter G Howell, CD Spotlight, 11.11.07, UK, whole article)

Eksivad need, kes arvavad, et klavessiin on üks kuiv ja igavalt “plõnksuv” instrument. Sellesse plaati süvenedes peaks igaüks selles veenduma: Imbi Tarumi mängus on palju huvitavaid värve, peenekoelisi figuratsioone ja põnevalt kõlama pandud muusikalisi karaktereid. (Igor Garšnek, Sirp, 18.01.08, Estonia, whole article)

Pilli kandev, mahlane kõla, suur ulatus, registrivalik ja mängutehnilised võimalused sobivad väga hästi just ptantsuse kõrg- ja hilisbaroki muusika esitamiseks. Suurepäraselt kõlavad sellel klavessiinil Antoine Forguerary palad, kus pääseb täielikult mõjule sume ja laulev bassiregister. (Iren Lill, Muusika, 10/2007, Estonia)

Akadeemilist poolt esindavatest kontsertidest külastasin temperamendist säriseva prantsuse flötisti Stėphane Rėty ja meie klavessinisti Imbi Tarumi baroki gurmee õhtut. Viis flöödisüiti ja -sonaati prantsuse XVIII sajandi esimese poole muusikast andis ülevaatliku pildi baroki- ja rokokooajastu muusikast, iseloomulikest kaunistuste (melismide jm) ahelikest. Stiilne kava ja kaunis esitus! (Alo Põldmäe, Sirp, 02.08.13, Estonia, whole article)

Kontsert pealkirjaga “Barokigurmee” oli hõrgutis esimesest noodist viimaseni. /…/ Imbi Tarum klavessiinil oli nõtke ansamblipartner, leides meisterlikult oma pillist erinevaid värviregistreid… (Virge Joamets, Muusika, 8−9, 2013, Estonia)

Manager: info@erpmusic.com
See also other musicians of classical music represented by ERP